Chill vårmusik, Benjamin Taylor - Wicked Way

Med några grader varmare i luften och ett större antal fjäderfän som piper i träden så är det bara att inse och glädjas åt att våren faktiskt är här. Ser fram emot ljusare dagar som leder till mer energi i min vintertrötta och frusna kropp. Ser även fram emot en varm och skön sommar då man lägger sig i en blåvit-randig hängmatta med utsikt över öppna vatten och en avkyld Peroni i handen. Detta var i alla fall den scenen som spelades upp inför mig när jag satt och lyssnade till en nyfunnen låt med Benjamin Taylor. Skönt gitarrplock får i alla fall mig till att tänka på avslappnade sommardagar. För er som lirar gitarr så kan nämnas att plocket är väldigt enkelt att lära sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0