Tänk om man ändå fick vara en skonörd

Nördar är bra coola snubbar. För det är något väldigt fascinerande över folk som nördar ner sig totalt i något som har fångat deras intresse. Nu syftar jag inte på de som underhåller några små hobbys utan de som verkligen gräver ner sig i trivia kring deras ämne.

Jag själv tycker att det finns många intressanta ting så som musik, mode, vin, klockor (införskaffade en ny efter jul som jag ska berätta mer om en annan gång), whiskey, etc. men inget som jag har lyckats förkovra mig i så pass mycket att jag stolt kunnat säga att "jag kan fan mycket om det här". 

Därför älskar jag det här klippet som jag har funnit. Härliga nördar som lyfter fram sina skor som den mest fantastiska konstform som någonsin förärats mänskligheten.



-Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0