Fördelen med kyla, lager-på-lager outfits

Jag vet att vi närmar oss februari som brukar vara min traditionella vinderdepp månad men ska vi ta och försöka vara lite positiva här nu och plocka fram de goda tingen som denna årstid ändå kan föra med sig. Vinter tänker en del - suverän årstid med vacker tjusig snö och enormt stora istäckta vattenytor som glittrar och reflekterar solens strålar till din solbrännas perfektion (jag har aldrigt varit så solbränd som de sex månaderna jag bodde i Åre). Och allt detta är sant men inte vid Göteborgs breddgrader där vinden kan lätt jämföras med den Sibiriska tundrans kyla och där slask går från is och is ifrån slask. 

Dock finns det en fantastisk möjlighet denna mörka period och det är att köra all-in med lager-på-lager principen. Övriga månader så blir det oftast bara jobbigt eller varmt med att begrava sig i klädlager med nu kan man praktisera det till fullo vilket är i alla fall en fördel med vintern nere på västkusten...för det blir så förbannat snyggt!

        
                     STIL STIL STIL FRÅN MORRIS STHLM


         
      FOTOGRAFIER FRÅN THE SARTORIALIST

-Jens

p.s. det går nu att prenumerera på Outshine This! Kolla under fliken LÄNKAR och tryck på knappen BLOGKEEN d.s

Kommentarer
Postat av: Design by Mel

Tack för dina visa kommentarer. Jag ska lägga dem på minnet för nästa fiskporträttering ;)

2011-01-30 @ 10:46:25
URL: http://www.melissacatic.com/blogg.html
Postat av: Jens

du är så välkommen så Mel ;-D

2011-01-31 @ 09:17:32
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0