Pastellfärger till våren och ett barn trashar en bar

Sitter och jobbar en del för stunden så det har blivit en veckas uppehåll från bloggen. Mellan snöflingor och snålblåst så hann jag ändå suga åt mig lite livnäring när jag skummade igenom lite sidor på nätet över vad vårens mode väntas ta med sig. Lite ljusa pastellfärger och ljus-ljus grönt. Känns härligt avkopplat och precis det jag behövde få se när man lunkade fram mellan slaskiga spårvagnsspår. Vårens färg? ------->

Tänkte lägga upp ett skönt klipp som fick mig att skratta gott igår. Småbarn är bra lik fulla drägg, eller mer politiskt korrekt är kanske att hävda att fulla drägg är likt småbarn. Tror nog att du kommer att få ett litet skratt i alla fall...eller ett leende, beror på hur trött i huvudet du är som jag var igår.




-Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0