Äldre än 14 år? Förbjudet att pluta med läpparna!

Jag kan ha läst den bästa artikeln i Metro i fredags någonsin! Det var inget djupt reportage om något av tyngd utan ett antal foton med små talande texter. Rubriken var uppmuntrande till detta ofattbara fenomen men när man fördjupade sig i notiserna så insåg man att allt var rent cyniskt hat gentemot trenden. Något som fick mig att le då jag själv är förespråkare för avrustning av denna cirkus.

Fotoreportaget tog upp konsten att pluta med läpparna när det ska tas kort. Av någon anledning så tycker jag att det är ett löjligt beteende och det har gått under namnet "Kalle Anka läppar" när jag har talat om det. Jag är på gränsen till att krevera de gånger man finner någon extrem utövare av trenden. Trettio foton i rad på facebook där personen i fråga plutar in i kameran - vem kan ta något sådan på allvar? Defintivt inte jag...

Intressant vetande: Läpparna är tydligen som störst i 14-årsåldern. Män attraheras av stora läppar eftersom det är ett tecken på att kvinnan är ung och fertil. Innebär det att alla som putar med läpparna för att få Kalle Anka looken eftersträvar den optimala åldern av 14 år för att kunna ragga upp någon potentiell partner?
  
Eva Mendes & Günther önskar att de var 14 år igen

-Jens



Kommentarer
Postat av: Design by Mel

Det får du absolut göra!

Säg till när du är i stan bara ;)

Ååh puta med läpparna är jag expert på. Ska nog lägga upp en bild nu bara för detta!!

2011-09-05 @ 09:25:02
URL: http://www.melissacatic.com/blogg.html
Postat av: Jens

härligt, då det är så snällt av dig så ska jag försöka att se mellan fingrarna för att du är läpp-putnings-expert. Såg bilden....suck!

2011-09-05 @ 18:13:38
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0