Vinnare av Signerad Hockeytröja från New York Rangers

Så kom påsken och spänningshuvudvärken ligger som ett hårt lindat bandage kring huvudet. Flertal veckor med jobbsökande, anställningsintervjuer och exjobbshets tar ut sin rätt på styrkan och lägger man till en liten vårsnuva då man lättat på kläderna för fort så blir man trött...men vad gör väl det om hundra år, bara att köra på.

Nog om gnäll, har ju blivit en vinst under veckan också. Någon som vet vad en signerad New York Ranger-matchtröja kan vara värd. Det är Henrik Lundqvist namnteckning som pryder den och tydligen så vann jag en härom dagen i en tävling annordnad av modemagasinet King. Hörde jag ett bud? Har inte fått hem den än och vem vet, kanske tycker jag att den är fräck och väljer att behålla den. All heder till de stilfulla Lundqvist bröderna som motbevisar att hockeyspelare är råskin med tappade tänder och fula frisyrer.

Nu ska jag undersöka Glenmorangie Lasanta effekt på lätt förkylning. Kan whiskeyn som varit lagrad på sherry-fat mildra mina bekymmer? Jag är starkt positiv...


-Jens 

Kommentarer
Postat av: Loppan

Hade det varit Henrik själv hade jag gladeligen tagit ut ett för tidigt arv och köpt honom av dig.

2011-04-25 @ 09:43:33
URL: http://www.nappen121.blogspot.com
Postat av: Jens

Loppan då, män är inga saker som är här enbart för din egen personliga njutnings skull. De är människor precis som du och ska därför behandlas med respekt...tänk på det nästa gång din lilla player ;-)

2011-04-25 @ 11:39:11
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0