Segway till folket

Jag testkörde en Segway för några månader sedan och det var en supertrevlig leksak. Enkel att manövrera, snabb och smidig, fast med ett ganska högt inköpspris. Tror de ligger kring närmare 80.000 kronor och det är en saftig summa. Men om man har tålamod så kommer väl även denna tekniska pryl att gå ner i pris, frågan är bara hur fort? När jag var i Stockholm för några veckor sedan så såg jag en glidare glida fram på sin segway och i Göteborg stötte jag på en patrull av tre segways på upptäcksfärd längs avenyn.

Om någon tycker att jag är värd en segway och önskar skänka en gåva till mig så är man välkommen att kontakta mig här.
 
En proper herre på sin röda Segway

-Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0