Blåst på Bubblorna

Fick någon form av badkulor av flickvännen tidigare av den anledningen att "du har ju badkar men det har inte jag". Efter att ha "glömt" badkulepaketet som är inslaget i sockersöta gula volanger två gånger hemma hos henne så åkte de ner i väskan till hennes glada hejarrop och ägandebytet var ett faktum.

Idag var dock dagen jag skulle dra nytta av dem. Haft en riktigt jobbig dag i skolan, en sådan jag önskar slippa uppleva igen på väldigt länge så nu skulle här testa badkarsbubblor. Problematiken ligger i att när man har varit i skolan från morgon till sen kväll så fungerar inte hjärncellerna till fullo. Man sliter av plasten som håller ihop de tre så kallade "badbomberna" och droppar i en i vattenvirveln strida strömmar för att sen själv sjunka ner i vattnet. Men den jäveln ger inget bubbel, bara tummlar runt av strömmarna och klonkar till då och då mot badkaret. Kunde dock inte bry mig tillräckligt och lät därmed kulan hållas.

När man sedan badat klart inspekterades kulan lite närmare. Det var då jag fann att det första plasthöljet inte var det enda utan varje kula var sen inplastade separat också. Så där låg badbomben hel och intakt i badkarets botten utan den minsta tillstymelse till avslappnande och hormonsisk bubbeltillverkning.

Nä tacka vet jag en vanlig, lång, varm och skön dusch. Då vet man vad man får...

-Jens


Kommentarer
Postat av: Bambi

Hahahaha störtskönt jue!!:D Men alltså dusch...det blir ju kallt på nya ställen hela tiden när man står där och försöker värma sig i vattnet. Badkar å bubblor ska det va..utan plast;)

2010-10-21 @ 02:03:36
Postat av: Jens

njaaaa, vet inte om jag gillar duschen trots allt, ett vattenfall i det egna hemmet, underbart!

2010-10-21 @ 11:41:54
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: alex

du är bara missnöjd för att du inte lyckades klura ut hemligheten bakom badbombs-användning ;) bättre lycka nästa gång

2010-10-23 @ 14:57:23
Postat av: Jens

sjukt svårt juh! Vem är så dum att man plastar in kulorna två gånger?? Inte mitt fel tycker jag ;-)

2010-10-23 @ 16:39:01
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: emil

my first day of in weeks. Only one thing could make it better. Cranking up the Toto!

2010-12-02 @ 19:44:48
Postat av: emil

*off

2010-12-02 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0