The More The Merrier Mr. Maradona?

Ingen, ingen(!) lär ju ha missat att det är fotbolls VM nere i Sydafrika och vuvuzelorna går varma något som irriterar media mer än folket skulle jag tro. Hur som helst så handlar inte de här raderna om varken fotbolls icke-vara eller vara "för" rund eller om FIFA's rädsla att bevakningsteknologin kan komma att kväva sporten om den införs.

Jag har siktet mer inställt på fotbolls ikonen Diego Maradona som av någon händelse fångat mitt intresse genom sin tydliga attityd till att ju mer desto bättre. En solklar påfågeltaktik hos mannen som man mer än ofta finna med två klockor på sina handleder - en på höger och en på vänster. Tydligt är också att han inte bryter sitt mönster med att variera modeller eller märken mellan handlederna. Är det en Hublot på högerhand så ska dess granne vara exakt likadan.

            

Likt en person som gillar detaljer så småler jag när jag ser det desto tristare är det när jag vet att jag inte passar i det. Har testat förut och jag gillade det inte. Dock bör ju tilläggas att jag inte innehar två likadana klockor något som kan ha varit en avgörande faktor i resultatet. Så alltså ska jag kanske inte förkasta det här utan testa att klä mig med två klockor igen - den dagen jag har två identiska dinkor det vill säga. Får återkomma angående resultatet den dagen det sker.

-Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0