Ibland lönar det sig...Snabba Cash!

Kom hem ganska sliten och trött från studier, möten och träning. Sen att det regnar slask gör ju inte saken bättre, vad mysigt det är i Göteborg under vintern!!!

Väl hemma så väntade två brev på sängen som utåt sett såg mediokert tråkiga ut fast lite nyfiken blev jag då de inte identifierade sig som att komma från banken eller något studierelaterat.

Den första brevet berättade för mig att en fond jag införskaffat tidigare gör riktigt bra ifrån sig och leendet på läpparna drogs åt lite. Det andra brevet visade sig komma från modetidningen King som tyckte att jag verkade vara en reko kille och därför belönades med två gratisbiobiljetter till "Snabba Cash"-filmen - snyggt, lite medvind under denna dag trots allt!

Ibland lönar det sig att svara på någon fråga eller köra en tävling på nätet om man har tid över. Borde jag nu försöka att snabbt läsa boken innan jag ser filmen? Fråga två, vem ska jag plocka med mig på bio?

För övrigt, under tiden 1 dec. - 24 dec. hade King tävlingar varje dag på sin hemsida. En enkel fråga och en motivering så hade man möjlighet att vinna riktigt snygga grejer (Jag valde att inte nämna detta på bloggen under december för att inte utsätta mig för mer konkurrens). Vilka som är vinnarna kommer upp nu i slutet av januari, bara att hålla tummarna!

-Jens

Kommentarer
Postat av: SOFIE

men doo'h... MIG, det är MIG du ska ta med på bio så klart!!! :)

2010-01-28 @ 09:34:47
URL: http://somethingblue.blogg.se/
Postat av: Jens

okey...? och vem är denna sofie som plötsligt träder fram när det lockas med gratissaker ;-)

2010-01-28 @ 11:58:28
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Annica

Härligt att det dimper ner lite bra saker i det där facket nån gång ibland å:-) Och du ÄR en reko kille, helt rätt av dom:-)

2010-01-28 @ 23:32:20
Postat av: Loppan

Jens, du vet att det är för ditt egna bästa att du tar med mig. Då behöver du inte ens läsa boken innan. Jag kan prata dig igenom filmen genom att beskriva vad som precis ska hända innan det sker så att du slipper stressa genom ett av de få exemplar svensk gangster litteratur som finns...

2010-01-29 @ 02:04:11
URL: http://www.nappen121.blogspot.com
Postat av: Jens

tack bambi! hade du varit här så hade jag så klart bjudit dig!



Loppan, vad snällt av dig. Du vet ju hur stressad jag blir av att gå på bio, man vet aldrig vad som kommer hända vilket resulterar i att jag ställer mig upp mitt i filmen och skriker ut min ångest. Har inte varit så lyckat alla gånger...

2010-01-29 @ 12:25:33
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lätt mig :)

2010-01-30 @ 00:15:51
Postat av: Annica

Och jag hade tackat ja för längesen!

2010-01-30 @ 03:50:24
Postat av: HP

Det borde vara jag som får följa med. För jag är tveklöst roligast att umgås med, för att inte tala om hur vacker jag är.



2010-01-31 @ 17:51:42
Postat av: Maria

biodejt? javisst! :)

2010-01-31 @ 19:05:49
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/
Postat av: SOFIE

sofie är den wounderbara personen som har gjort livet i din lägenhet så mycket bättre, dammsugit, stekt omelett, bakat chocolate chip brownies. fixat mys med te på kvällarna. och om inte annat, bjudigt på mycket mycket godsaker! hon förtjänar lätt att gå på bio!

2010-02-01 @ 00:17:54
URL: http://somethingblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nå vem blev det?

2010-02-02 @ 23:04:36
Postat av: Jens

Ja du...



Jag har faktiskt inte varit iväg på bion ännu så biljetterna finns kvar.



Men Annica är i Norge, svårt att gå på bio då.

Maria springer runt i hela Sverige men inte en enda gång mot gbg, dålig stil tycker jag ;-)

Sofie såg filmen igår så det finns väl inget

intresse kvar.

Anonym valde att vara anonym, svårt att bjuda in då.

Loppan kommer att äta av mina popcorn så hitills så har bara HP kommit med en vettig motivering. :-)

2010-02-03 @ 16:41:10
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0