Blomvasdrink, Big Hank & Russinfingrar!

När glasen har klibbat fast i vardagsrumsbordet och man får bända loss dem dagen efter, när alla dricksglasen går åt under kvällen och jag ser en snubbe gå förbi mig drickandes sin omsorgsfullt gjorda drink från en blomvas, när kylskåpet är fyllt av ett tiotal kvarlämnade limefrukter...då vet man att Drink&Sprit kvällen var lyckad!

Och vi gjorde det igen, vi slog det gamla rekordet. Förra rekordet som sattes den 19 december 2009 på 53 personer i lägenheten samtidigt kunde igår den 12 februari 2010 se sig slagen. 58 personer är det nya så vi närmar oss drömgränsen 63. Varför detta är drömgränsen? För att lägenheten är på så många kvadrat så klart!

Städandet var mindra spännande idag. Tog sin lilla tid och HP fick russinfingrar av allt diskande men som tröst så hittade vi två liter mjölk som någon hade glömt kvar ute på balkongen samt en levande myntaplanta.

Sitter här nu med Big Hank efter en tacomiddag, kör en ölprovning som Big Hank får betalt för att göra. Gott att han ville jobba här hos mig.

Ha det gott folk och fä!

Efter festen, före städat


Efter russinfingrar  

-Jens


Kommentarer
Postat av: Loppan

Tack och lov att det blev bättre efter två timmars diskande. Tycker dock att HP bör informeras om att vissa människor spenderar timmar i badet i jakt på russinfingrar och russintår. Nästa gång kommen bakfull LOppan och gör en insats, men damn it vad kul jag hade!

2010-02-15 @ 00:24:54
URL: http://www.nappen121.blogspot.com
Postat av: Jens

du vill ha russinfingrar alltså, vad är det som är så eftertraktat med sånt? Gott att du hade skoj, det blev ett bra glatt gäng så det var grymt!

2010-02-15 @ 08:49:00
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Wiig

Oh helt klart godkänd städning!

Hoppas ni hade en riktigt bra kväll! Önskar jag kunde varit där som den 59:e personen! men som sagt.. nu har vi ju planer så det ska väl inte dröja allt för länge för än man dyker upp i Götet! ;)

Puss!

2010-02-15 @ 23:23:08
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/
Postat av: Jens

En av mina goda kvaliter, jag är en jävel på att städa efter fester. Man går in i ett bakis-flyt och allt bara händer av farten.



Gott att höra! Gbg står här med öppna famnar, bara att ringa på dörrklockan! ;-) puss!

2010-02-16 @ 10:29:20
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Kapten Morgan

Ayeeeee, I see my rum in ya picture!

2010-02-18 @ 15:27:33
Postat av: Jens

...uhmm, it was empty when I found it, for sure!

2010-02-19 @ 14:08:55
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0