HalsduksNarcissist

Som alltid kommer våg efter våg med inspiration från The Sartorialist. Har svårt att hitta någon annan blogg som kan mäta sig med denna...ja i det ämnet så klart. Vill jag läsa om det energifyllda event-livet med hotellfrukostar och attackerande vildsvin så vänder jag ju mig till dig Maria. Vill jag läsa om småsaker som faschinerar i vardagslivet så blir det Loppan dejtinginlägg och kungliga svampplockningstekniker. Saknar dock fortfarande en syrlig blogg från HP...

...ja, ni förstår vad jag menar. Åter till The Sartorialist. Hittade en snyggt sätt att bära en halsduk på i hans senaste inlägg. Ser riktigt schyst ut, är enkel att göra och får de personer som kan lägga märke till detaljer att höja på ögonbryna. Enjoy!


-Jens

 


Kommentarer
Postat av: HP

Istället för en blogg tänker jag, eftersom jag saknar total självinsikt, skriva en självbiografi. den ska heta "Ett intressant misslyckande".



Beträffande innehållet så skulle jag nog vilja resonera enligt följande, världens bästa live-plattor har alltid spelats in under EN konsert (därför finns det typ bara två bra), således kanske min själv biografi skulle handla om en dag, gärna då en överjävligt dryg dag.



2010-02-27 @ 18:52:42
Postat av: Jens

Du får samla på dig ett antal överjävligtdryga dagar under ett långt perspektiv (säg 10 år) så att du verkligen är säker på att du har det rätta materialet till din självbiografi.



Jag korrekturläser gärna

2010-02-28 @ 19:45:33
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Wiig

Snygg knut!



Eventlivet och attackerande vildsvin!! hahaha. Det var en bra sammanfattning! :)

Hoppas du haft en grym helg!!

Puss fina!!

2010-03-01 @ 18:27:06
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/
Postat av: Wiig

Min kommentar försvann?!



provar igen då.. Snygg knut! :)



"Eventlivet och attackerande vildsvin" haha, skön sammanfattning!

Hoppas du haft en riktigt skön helg!

Puss fining!

2010-03-01 @ 19:18:49
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/
Postat av: Jens

Jo jag tackar ja...! Två kommentarer från fröken Event! INte dåligt det! ;-)



Knuten är kung, använder den nu. Det är de små glädjeämnena i livet som får en att le mest. Denna knut är en sån för mig.



Helgen var skön med middag med vänner, träning och lite biljard, inget allt för ansträngande. Hoppas att du hade det skoj i sthlm.

puss!

2010-03-02 @ 16:35:44
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0