Julklappstips 4 - Iphonefodral av högsta klass

Sitter inte själv med någon iPhone men jag har förstått att det är en ögonsten som varje matte och husse sköter om med högsta, pedantiska, och kärleksfulla förmåga. Därför så ska man ge denna en boning som skyddar och värnar om tingets välmående. Ett supersnyggt fodral i skön simple design där allt tingel-tangel krusidull är försakat till förmån för det stilrena och funktionella. 
                   
Företaget heter PrenePod UF och drivs av min lillebror och hans kompis där de tillverkar iPhonefodral till modellerna 3G, 3GS och 4. Fodralen är gjorda i läder och nyloprene (vattenavvisande som f*n - samma material som används i våtdräkter). Färgerna är svart och brunt men efter djupdykande undersökningar kan man få varierande färger på sömmen som ger ditt fodral en personlig prägel. Det slutar inte där...kostar enbart 100 svenska riksdaler, en väldigt rimlig summa för att skydda sin dyra och förvuxna Tamagotchi. 

Företaget finns att nå via Facebook (sök: PrenePod UF) men en hemsida är på uppstart.



-Jens

Kommentarer
Postat av: Erik N

Kommer absolut köpa en sådan till min älskling.

2010-12-23 @ 02:21:39
Postat av: Jens

kör på det, en svart med rosa söm kanske vore något för min herre!?

2010-12-23 @ 17:28:17
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0