Pure Insanity!

Det blir ett ganska kort inlägg denna gång då jag ska vara borta hos mina sköna vänner för lite grillning i vårsolen om mindre än en timme.


Vad jag ändå måste göra innan jag går är att tipsa er om en grym komiker som skriver helt sjuka låtar med sin gitarr. Många av er känner förmodligen redan till honom, ingen nykomling den här snubben men jag måste ändå få nämna honom då jag hyser sådan respekt för detta elaka geni. Stephen Lynch heter killen som ni måste kolla upp. Ger er ett litet smakprov här nedan.

Baby

Talk to me


Best Friends Song

-Jens

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu fick jag en skön start på morgonen! Haha!

2009-05-03 @ 12:26:30
URL: http://lifeofjojo.blogg.se/
Postat av: Jens

he he, vad bra...Mr Lynch är ett enda stort lyckopiller

2009-05-03 @ 18:25:10
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är skön..haha

2009-08-25 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0