Dressed for Success

Det blev en liten utgång igår och jag fick för första gången använda min snygga gråa "Barney Stinson"- kavaj (ni som inte vet vem det är, skäms på er och börja titta på serien "how I met your mother"). Fast det var inte slut där utan jag fick tillfälle att använda min nya röd-vit-prickiga bröstnäsduk, av märket Bläck, som jag inhandlade på MQ för en tid sedan. Jag har blivit en riktig "sucker" för dessa enkla accessoarer som förvandlar en mer casual outfit till lite mer elegant. Sedan är det ju väldigt trevligt med en lite färgklick också som livar upp.


Det kanske blev lite varmt med kavaj inne på Harry's men ju mer vi går mot de varmare tiderna desto fler tillfällen kommer att ges för kavaj-dressade tillfällen i och med möjligheten att kunna sitta på uteserveringar under kväll och natt. Niiiiiiiice!


-Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0