Hugo Boss Skjortor sitter sjukt skönt!

Sitter på lite dåligt med cash för tillfället då en solsemester med några nära vänner är bokad.
Kommer att bege mig ner till Kanarieöarna i nio dagar för att göra en visit hos min kompis som bor och jobbar, kommer att bli sweet! Kunde likförbannat inte motstå den mörkgråa Hugo Boss skjortan tillverkad av fint italienskt material trots den taskiga likviditeten jag besitter för stunden. Fanns mycket snyggt att vilja ta med sig hem från butiken Jb:s i Falun och mycket som var nedsatt till halva priset, till exempel mitt nya förvärv. Gick loss på 447 kronor nu, klart värt för en Boss skjorta!


Blir ett litet uppehåll i bloggandet nu tills jag har solat färdigt där nere i södern. Ha det skönt här hemma i Sverige bland slask och gråa dagar, för nu drar jag i alla fall!


-Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0