Tre stycken säkra vårtecken!

Våren har gjort entré och det med besked! Igår kväll var det premiär (i alla fall för mig) med att sitta ute på Bjarki & Mimmi's "takterrass". Vårt sällskap på nio personer bjöds på en fantastisk vårkväll där vi fick följa solens dalande med en kall öl våra händer, en Heineken för min del. Vårtecken nummer två såg jag i den sena eftermiddagssolen ute i trädgården. De där flygfäna som flyger upp en bit i luften för att sen sjunka ned till startposition och där efter utföra samma process igen några tusen gånger visade upp sig...måste vara riktigt plockgodis för fåglar. Det tredje och sista vårtecknet är att butikernas sortiment innefattar nu även sommarshorts. Jag som fann ett par snygga shorts på Kanarieöarna men inte köpte dessa fann nu en liknande design på MQ. Dessa köptes så klart!


Denna snygga grå-vitstrecksrandiga shorts av märket Blueprint kommer passa sjukt snyggt med de två inhandlade skjortorna från just Kanarieöarna som jag skrev om tidigare samt enfärgade pikétröjor i lite starka färger. Känner att jag är väl förberedd inför sommaren nu.

- Jens


Kommentarer
Postat av: emil

mmm...flygfän...

2009-04-06 @ 18:44:00
URL: http://iminireland.blogg.se/
Postat av: Jens

I know...awesome!

2009-04-06 @ 19:25:34
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur går det med uppdateringen egentligen? Har väntat ivrigt i många dagar nu...

2009-04-10 @ 17:04:32
URL: http://lifeofjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0