Mumford & Sons levererar igen!


Det är i alla fall min förhoppning och jag är starkt optimistiskt sedan jag har hört låten I Will Wait från det nya albumet Babel som kommer ut den 24 september.
 
 
 
Aldrig trodde jag att jag skulle uppskatta en bandkonstellation som går hårt åt när det kommer till banjotoner. Det kan vara så att min tillfälliga utvandring till Irland där gatorna fylls av livespelande banjomusik har lett till att jag sakta men säkert börja stampa takten till detta instrument. Jag kanske kan släppa mitt banjotrauma som var ett resultat av den där scenen i filmen "Den Sista Färden" och det är tack vara den brittiska bandet Mumford & Sons jäkligt sköna sound.
 
Jag vet att jag har nämnt Mumford & Sons tidigare med låten The Cave tidigare i bloggen men goda ting har ingen begränsning när det kommer till omnämnande.
 
-Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0