Konsten att koppla av som pendlare

Som pendlande människa till jobbet, en av flera tusen, så kände jag en sådan önskan att själv få uppleva det här som jag såg i det här klippet. Är helt säker på att många stressade nervvrak skulle släppa på sin aggressiva framfart och slappna av lite grann om man fick börja dagen på det här sättet.



Klassisk musik var även ett strålande val när man satt och studerade. Man kunde enkelt koppla bort det men ändå har det som sällskap när man var tvungen att kämpa sig igenom utbildningsmaterial. Det finns ju inga texter som man kan sitta och nynna med i.

Här får ni min lista med klassiska verk som jag föredrar. Varsågod - Classic music 


-Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0