Adrian Hammond får en andra chans

Måste medge att jag har varit väldigt skeptisk till märket Adrian Hammond under en längre tid men mitt tvivel har varit befogat tycker jag. När den stora trenden från Ralph Lauren kom med stora märken på pikétröjorna (big pony collection) så ville inte Adrian Hammond vara sämre och krämade på med gigantiska bokstäver över tröjan. Jag är en herre som gillar det subtila och försiktig elegans så Adrian Hammonds pikéer fick mig endast att tänka på 17 åriga Ibiza-pojkar som efter flera månader av veckopengssparande äntligen fick möjlighet att lämna mamma och pappa hemma i bygde och testa på att vara ute på vift med grabbgänget i äkta Sex and the City manér. Kort och gott - de stora trycken och bokstävernas tid måste vi klara av att ta oss igenom. Dra ett streck över och gå vidare.

                                     NEJ

Nu har jag dock kommit över min långsinthet och funnit att Adrian Hammond kan plocka fram ganska trevliga plagg som är väldigt prisvärda (köp på Stayhard.com). Likt tidigare vår och sommarkollektioner så är även 2012 en tid då ljusa pastellfärger kommer regera, vissa mer än andra (mycket mintgrönt i år hos damerna). Skönt avslappnad kommer den göra sig bra både utan och till kavaj.

                                          JA

Så det är mänskligt att fela och därmed ser jag genom fingrarna den här gången men hoppas innerligt och uppriktigt att vi slipper fler stora bokstavstryck på våra kläder denna sommar.

-Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0