Human Scales - på topp, med stil, av klass...

Har funnit en skjorta som gör mig glad varje gång garderobsdörren öppnas. Perfekt för sommaren då den är 20% linne och 80% bomull vilket gör att den är lite luftigare än rena bomullsskjortor. Med en button-down krage som lämpar sig ypperligt för den egen-knutna flugan ger min skjorta mig möjlighet till att slänga mig mellan proper skolgosse á la Ivy League till avslappnad, uppknäppt sommarkille med upprullade chinos vadandes i saltvattnet.

Till detta kan adderas att det är inte enbart skjortor som Human Scales lyckas med utan det finns mångt och mycket mer i sortimentet som jag tror att många fler än bara jag skulle uppskatta. Sverige kör ju vidare på sin marina stil under denna sommar och då kan man lika gärna göra det på topp, med stil, av klass med Human Scales design.

-Jens  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0