How to lacing shoes in 36 different ways

En tidig morgon placerades ett stort, vackert inslaget paket på köksbordet där jag under denna arla morgonstund stressade i mig en skål med havregrynsgröt. Min söta flickvän tycker att jag unnar mig själv saker alldeles för sällan och gjorde slag i sak och valde att skämma bort mig. Ett par grymt snygga Tiger of Sweden skor i klassiskt svart skin. Förutom att de är en fröjd för ögat så sitter de fantastiskt skönt på fötterna med mjuka trampdynor som gör spatseringar till ett nöje.

Dock var de snörda på ett jobbigt sätt som jag inte gillade och så jag drog ur snörena direkt och dirigerade om snörets väg. Efteråt kom jag till att fundera ifall det finns några roliga varianter att snöra ett par pjuks på. Fann då en ganska rolig sida där man kan prova ut 36 olika varianter av snörningar. Kolla in Ian's Shoelace Site ifall man önskar bryta vardagens sterotypiska lunk. Nedan är exempel från Ian's hemsida...
                         

-Jens  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0