Min Nya Schweiziska Klocka - RW

Måste få skryta lite, måste få visa upp min skatt, måste få dryga mig lite men så är jag väldigt nöjd med köpet. Inhandlat en tjusig klocka uppe i Stockholm i butiken Kaplan som ligger på Biblioteksgatan. De som inte känner till Kaplan kan ta sig in på deras hemsida och förmodligen finna något de själva skulle vilja ha, spelar ingen roll om det handlar om klockor, smycken, konst, designkläder, etc.

Jag hade kollat upp en vacker dinka av det Schweiziska märket Raymond Weil några dagar innan mitt besök till hufudstaden så när jag väl fick klockan sedan i mina händer så kunde jag ganska snabbt besluta mig om att det blev att slå till. En läcker detalj med klockan är att den inte har någon sekundvisare (den har inte ramlat bort, ska vara så) så det är minimalism på hög nivå, läckert! Kan det vara ett märke för er så kan ni väl kika in på Raymond Weil's hemsida

                              

-Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0