Slipsen är på väg bort

Vad som sägs i rubriken är ett konstaterande som stämmer ifall man enbart baserar sin studie på hur årets studenter klädde upp sig inför bal och utspring. För sju år sedan när er tillförlitliga av denna blogg tog studenten så kan jag inte minnas att det var speciellt många som stack ut ur mängden. När jag kommer och tänka på det så var jag nog ensam om att bära plastrong (likt min bror var, förmodligen, detta år) och några vilsna själar med fluga men i år fullkomligt blommade det av flugor under hakan på de salongsberusade studenterna. Älskar närbilden på flugan, se vad som döljer sig bakom...

             
                        
-Jens


Kommentarer
Postat av: årgångsvinet

Tjusigt värre

2011-06-22 @ 22:08:21
Postat av: Jens

typ!

2011-06-23 @ 11:14:00
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0