Skänkes bort: Oscar Jacobson och Tiger of Sweden

Även om det nu är julhets och man jagar klappar åt alla sina nära och kära så kan man hålla lite utkik efter presenter åt sig själv. Skulle man ha idétorka så kan man vända sig till King Magazines hemsida och se vad de har i sin lucköppning. En tävling som man kan delta i ändå fram till årskiftet. För visst hade det varit en god jul om man kunde få klä sig i en sprillans ny "Tiger of Sweden"-smoking, en dubbel knäppt kostym från Oscar Jacobson, ett par kängor från Timberland eller få dofta gott från Byredos.
     
Visserligen sabbar det mina odds när jag rekommenderar andra att vara med i tävlingarna som jag själv försöker vinna men det kanske bättrar på min karma så jag vinner i alla fall. (Baktanke kanske leder till att man inte vinner i alla fall...)

-Jens  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0