Möjligtvis mina drömmars garderob -stilfullt!

Jag är i full färd med att bygga mig ett hem i Solna och det är bra krävande att flytta. Lådor som flyttas från ett rum för att sedan flyttas tillbaka. Sedan går det runt så här i en vacker evighetsspiral och man bara längtar tills man ska flytta nästa gång. Nu ska jag väl inte gnälla så mycket då jag ändå tog hjälp av en flyttfirma som fick ta och lyfta alla lådor på plats A och köra upp till Stockholm och lasta ur på plats B - sjukt värt kostnaden.

Nu när man håller på att designa sitt nya hem så kom jag över ett vacker inspirationsfoto över en garderob. Så här kommer det inte kunna bli just denna gång men inom en inte allt för avlägsen framtid så skulle jag gärna vilja ha en sådan här stilren garderob - stilfullt på hög nivå!

-Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0