The Up-and-Coming Designer

Nu ska ni få lite skön design rätt upp på skärmen. Det är en forna kurskamrats sambo som sitter och skapar de rätta linjerna kombinerat med de rätta färgerna och får fram riktigt snygga designprylar som många kan uppskatta. Nu är det ju så att jag är ganska noga med vad jag lägger upp här på bloggen då det ändå representerar min livsstil och vad jag finner är vackert för de sinnena av antalet fem. Så bara för att det är en person som jag känner så lägger jag inte bara upp det på min sida utan för att kvalificera sig in måste det vara snyggt (sen är ju frågan om jag har någon smak men för mig är det snyggt).                                                                                         Melissa Catic
  
Design by Mel är det nya up-and-coming av Melissa Catic som bjuder på många stilrena ting i vackra former och en och annan värmestrålande färgklick utan att bli för plottrigt eller för mycket. Personligen gillar jag hennes trassel-serie som är sjukt läcker. Har alltid gillat hur oreda ibland kan ta form och leverera konturer till något som ens fantasi själv få avsluta.
<-------------Trassel-Serien-------------
Här kan ni få en möjlighet att följ med bakom kulisserna på hur en designer jobbar. Melissa uppdaterar med sina designuppdrag från Merx Team, olika skisser, idéer och verkliga produkter som tagit form. Ni kan även få se allmänt pyssel och annat kul som en designer håller på med om dagarna. Så kolla in Melissas Catic's hemsida där ni även finner hennes blogg.  



-Jens

Kommentarer
Postat av: Melissa

Åhh så fint du har skrivit. Jag blir alldeles rörd! Tusen tack kära vän. Jag har länkat till din sida också från min blog!

2010-09-10 @ 18:27:56
URL: http://www.melissacatic.com
Postat av: Sondellen

Mycket kompetent omvärdsanalys ;)

2010-09-11 @ 11:38:18
Postat av: Jens

Roligt att orden föll i smak. Använde mängder av olika bedömningsverktyg för att generera den bästa och objektivaste omvärdesanalysen ;-)

2010-09-11 @ 12:03:35
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0