Musiktips för en långsam novemberdag

Klen update på det senaste men det har varit lite att stå i så att säga. Rapporter som ska skrivas, gruppmöten som ska närvas, undersökningar som ska analyseras, bok som ska skrivas...ja ni förstår strukturen på det här.

Men så kom en fredag och jag tog mig till gymmet får att få lite avslappning. Alltid en grym känsla efter ett pass där man får ta ut sig ordentligt och nu sitter jag här igen, fromm som ett lamm.

Tänkte lägga upp en riktigt skön låt som passar årstiden till ära. Lite lugn och ett fantastiskt känslofyllt gitarrspel som escalerar till något så sjukt härligt för öronen. Man får buga och bocka till en av mina bröder som skickade denna till mig. Det är en live-spelning med Foy Vance och låten heter Gabriel and the vagabond. Kolla in fler låtar på spotify då detta är inte den enda sköna låten som finns under detta artistnamn med äkta nordirländsk påbrå.



-Jens

Kommentarer
Postat av: Bambi

När får man se dig i ett youtube-klipp?

2010-11-13 @ 21:33:16
Postat av: Emlan

Instämmer i föregående fråga!

2010-11-14 @ 15:41:19
Postat av: Jens

hahaha, ja ni vill det va?



Får skaffa mig någon bra inspelningsutrustning först så att jag får göra mig rättvis :-D

2010-11-14 @ 17:21:28
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Bambi

Bra där! Då blir vi glada=)

2010-11-15 @ 13:14:11
Postat av: Anonym

Fantastisk låt! Har gått på repeat i ett antal omgångar nu... :)

2010-11-19 @ 20:17:19
Postat av: Jens

gott att ni gillar den, brukar köra repeat en hel del här med :-)

2010-11-19 @ 22:03:29
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Lotta-Potta

Och återigen blev jag anonym.... Ville bara tillkännage min identitet till inlägget ovan ditt som i vanlig ordning har blivit anonymt....

2010-11-21 @ 01:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0