Magrutor på tub från Clarins?

Hmmm, jag vet inte vad man ska tro men visst blir man lite nyfiken. Hade det inte varit ett sådant respekterat och välkänt märke så hade jag skakat av mig det hela med enkelhet men nu fick jag allt höja på ögonbryna lite grann. Jag vet ju om att de har sjukt bra grooming produkter som fungerar alldeles utmärkt så jag blir ju sugen på att kolla in den här nu även om det låter som en hokuspokus produkt - något som bara idioter faller för i hopp om att ha funnit genvägen till det mer fördelaktiga utseendet (är jag nästa idiot på framfart måntro?).

Så här lyder produktinformationen i alla fall:

Contouring objective :a refreshing, effective gel that speeds up the elimination of excess fat in the abdominal area and waistline. Firmness objective : quickly absorbed, this gel firms the abdominal area, sculpts the body and tones skin. Skin care expertise to increase the effects of physical activity.

Vågar man testa, vågar man att ta risken att bli nästa idiot? Den största frågan är nog ändå, är det av nyfikenhet eller av fåfänga?

-Jens

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa och recensera i bloggen!

2010-06-10 @ 11:30:18
Postat av: Jens

ha ha, ja, kanske blir så...

2010-06-10 @ 16:53:28
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0