Mockaskor får avsluta 2010

Julen är över! Visst har det varit trevligt med lite paketutdelning hos familjen, umgås med gamla vänner över en öl under juldagen och bevittnadet av en och annan dalande snöflinga uppe i Dalarna. Visst har det varit trevligt...men nu är jag trött på jul! Fast än är det bråda dagar. En vecka efter jul så är det nyår, en vecka efter nyår är det min födelsedag. Skönt att födelsedagsfirandet avklarades med familjen innan jag åkte tillbaka till gbg.

Fick ett par assnygga mockaskor av brorsan som redan fått pröva på det aggressiva vädret i Göteborg. Staden är fortfarande i belägring av isgator och ingen går säker, ingen förutom jag som traskar runt i mina nya skor med en tung gummisula. Jag kan göra vigorösa piruetter på isen utan att falla ihop likt 2008 års världsekonomi. Inte nog med att de är vackert svarta, de har snygga, bruna skosnören som ger pricken över i:et då de matchar mina nyinköpta chinos perfekt. En detalj som jag nördigt nog älskar. Sen är ju de vita sömmarna riktigt läckra, gillar verkligen designen på dessa pjucks.
              
All makt åt mockaskor, vår befriare...

GOTT NYTT ÅR, ses 2011!

-Jens

Kommentarer
Postat av: Alex

Gott nytt!

2010-12-30 @ 18:36:10
Postat av: Anonym

gott nytt år, hoppas att firandet var maxat

2011-01-02 @ 18:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0