Senaste Nytt Flickor! Jesper söker fru!

Igår blev jag uppringd och utskälld efter noter. Idag skäms jag och önskar att jag kunde gottgöra mitt snetramp. Även om det kanske är försent så ska jag göra ett försök i alla fall. Jag hade ju lovat min blodsbroder Jesper att göra ett inlägg om honom i bloggen. Tänk er besvikelsen när han fick läsa om Jonas istället. Så för att ställa allting till rätta så ska jag göra ett dating-inlägg till singelkillen och Örnsköldsviksbon Jeppson!

Lyssna upp nu alla tjejer! Här har vi en man som får Tomten att verka dum, Fabio att verka charmlös och Chuck Norris att likna en pojkscout. Det här är mannen ni har väntat på, han som är lika vältalig som Churchill och lika politiskt inkorrekt som Magnus Betnér - Vad mer behöver ni flickor?

Han är mer djurisk än Shere Kahn och hans ögon grönare än Shrek och Hulken tillsammans. När han glider runt på motorcykeln på småvägarna där uppe i Norrland kör han fortare än Ghostrider, han fotograferar bättre och intimare än sin idol flickfotografen Bingo - Vad mer behöver ni flickor? 

              
Han förespråkar en fred- och kärleksfilosofi som får Ghandi att likna 50 Cent men när det kommer till orättvisor i världen (Jespers definition läs: glesbyggdsbor v.s sthlm) tänds den krigiska gnistan i denna pojkkropps hårlösa bringa som kan tända en olympisk eld. Med en generös inställning till sina medmänniskor kan denna glädjefulla man aldrig vara ett nerköp likt att gå från kavaj till blazer - Vad mer behöver ni flickor?
                                    
He's a keeper with capital K och nu förväntar jag mig många kommentarer från er som vill vara med i denna fanastiska reality-serie; Jesper söker fru!
 
Jesper - a lonesome traveller!

-Jens


 


Kommentarer
Postat av: Systrarna Umeå

Vad vore denna reality-serie utan syskongnabb, se det som en ansöknad!

2009-09-11 @ 22:44:03
Postat av: Anonym

hahaha. Som den beskyddande storasyster jag är ser jag ändå bara fördelar med den här reality-serien. Lika bra att kasta ur sig de mindre smickrande sidorna på en gång.(bilder) Tilläggas bör kanske även kvällens citat; "Du är lik Brad Pitt". (stolt frisör tar åt sig all ära). Hur som, jag gillar att du fått det att framstå som att han är ett kap. Trots allt.

2009-09-11 @ 23:39:36
URL: http://framtidsnojja.blogspot.com
Postat av: Jeppson

TACK JENS!



Du förstår inte hur mycket det här betyder för mig!

2009-09-11 @ 23:44:16
URL: http://www.jesperhallin.se
Postat av: Jens

Systrarna Umeå - vilken grej det skulle vara att ha med i programmet. Kan ju inte bli annat än en hit!



Den beskyddande storasystern behöver inte vara orolig att det blir bara trash-tjejer som jag kommer förmedla till pojken. Nej riktiga helylle flickor ska det vara med för att ge lite kontraster till programmet.



Jeppson, nej, jag kommer nog aldrig förstå hur mycket det här betyder för dig men jag skulle tro att det rör sig om starka känslor så som en Björne har gentemot Snigel, Hugo och pepparkakor.

2009-09-12 @ 00:01:39
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eh. Är det inte nått ni glömt att ta med i beräkningen? JAG! Jesper har för fan redan en fru, och hon sitter ensam i sin förbannade etta i kulturhuvudstaden och river sitt sönderfärgade hår. Frestad att ta sig en blå blend under fläkten. Nää, men tack, tack då. för den här tiden.



Mvh//Linn "ilsken fru" Edlund

2009-09-12 @ 13:40:30
URL: http://vagavaraful.blogspot.com
Postat av: Jesper

Hur ska du förklara det här Jens?

eller är det jag som ska förklara nått?



Jag har alltid älskat dig Linn... men efter den vilda helgen i Oslo så försvann all kärlek. Den bara dog!

Jag vet inte om du eller Jens har nått med saken att göra, men den bara dog!



Så nu försöker vi att hitta en ny Linn till mig!



/MVH The lonesome traveller

2009-09-12 @ 15:52:55
URL: http://www.jesperhallin.se
Postat av: Jens

...jag har inget att säga om den saken...vet inte vad ni talar om...vem är Linn?

2009-09-12 @ 17:57:01
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Sisn.

hahahhaha. Ja, vem fan är Linn? Är det hon som snedstegade med min framtida man och nu blir dumpad av min bror? Jag bara undrar.



oh, lonesome traveller. hahaha.

2009-09-12 @ 18:47:44
Postat av: Loppan

Vad härligt med ett privat pr-forum. Jag behöver dig för att skriva min kontaktannons (och om jag ser något om långa skogspromenader och "pigg och glad" blir det konsekvenser!). Tack för igår förresten.

2009-09-13 @ 15:54:03
URL: http://www.nappen121.blogspot.com
Postat av: Jens

ha ha ha...Loppan! Tycker du verkligen att du behöver en kontaktannons? Skötte du inte det riktigt bra igår utan min hjälp, plötsligt var du bara borta(?)



Sen skogspromenader gillar du ju, så länge det involverar svampplockning kanske. Slutligen kan jag ju uppmana till att ta Jesper här, en kille i din kaliber, ser du ju på bilderna

2009-09-13 @ 17:51:53
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Lotta-potta

Jasså Jens, det är alltså dig man ska vända sig till för att få sin kontaktannons publicerad?! Så när får jag se en presentation av mig på bloggen då...? ;)

2009-09-16 @ 21:54:25
Postat av: Jens

Tyvärr, jag har dragit mig tillbaka, tänkte att det var bäst att sluta på topp. Men ta jesper om du är sugen, fortfarande singel ;-)

2009-09-17 @ 13:18:50
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Loppan

Fortfarande singel? Efter en sådan presentation? Inte möjligt. Måste säga att han har en ganska sensuell svampplockningsteknik: på alla fyra, svankandes och till och med en "groar"tass....

2009-09-19 @ 12:31:36
URL: http://www.nappen121.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0