My hair has gone bye bye!

Me and my great fellow Mr. Depp is since yesterday basically the same person. We are both awesome, we are both good looking and have the same taste in women (at least that's what he says) and now we got similar hair cut and thus same sex appeal.


Det är möjligt att jag har haft samma frisyr nu I kanske tre år. Dags för en förändring och jag är starkt positiv till resultatet (min uppfattning, ska bli intressant och höra andras). Tror att idén har grott inom mig väldigt länge att backslicket ska kapas bort men till vad var frågan. När jag sedan satt i en av Oslos biosalonger (med nordens bästa ljud) för att se public enemies så yttrade Jesper a.k.a "Peddo-Boy" (en arbetskollega från Oslo tiden) att jag borde klippa mig som Depp. Antingen ville herr Peddo vara snäll och hjälpa mig i sökandet efter en ny style eller så var han bara mäkta avundsjuk på min majestätiska lejonman och måste förgöra den innan allt fokus från honom riktades mot undertecknad. No hard feeling då jag vet vilken sensuell lyster jag besitter och hur den kan sätta av defensmekanismen hos många som önskar sig vara likvärdig mig. Så även om Jeppsons intentioner  var av ondo så tackar jag honom från djupet av mitt hjärta. (det här kan ha varit det drygaste inlägget jag har någonsin gjort under min bloggningstid...sweet!)

  
                                            Före                                                     Efter

-Jens


Kommentarer
Postat av: Peddo-Boy

AWESOMNESS! Så sjukt snyggt!



Men Jens, utan mig så hade du ju inte klippt dig!

Och ja, jag var lite avis på din vackra lejonman - kanske inte just ditt backslick, men manen!



Lev väl min gode vän.

2009-08-22 @ 15:24:42
Postat av: Johanna

Kanske också läge att tacka någon annan kär vän som promotat frisörsalongen du gick till?

2009-08-22 @ 17:27:12
URL: http://lifeofjojo.blogg.se/
Postat av: Jens

Ja, jag är dig evigt tacksam Jeppson. Känns skönt att slippa det långa håret, skicka över en bild på din frisidurr nu så man ser om vi är tvillingar nu

2009-08-22 @ 17:27:17
URL: http://outshinthis.blogg.se/
Postat av: Jens

Klart jag måste tacka min fantastiska vän och style-guru Johanna (även känd i denna blogg som "Unga fröken rosa") Trevligt folk på den där frisörsalongen. Te och chokladbit fick jag, sånt slår högt. Ni som bor i Falun kan lätt ta och börja klippa sig hos 90 Grader.



Eloge till Johanna igen då så hon verkligen får suga i sig äran tills varje droppe är urtömd.

puss&kram (hoppas att du trivs i din nya stad)

2009-08-22 @ 17:31:59
URL: http://outshinthis.blogg.se/
Postat av: Tusse

Ursäkta Jens, men det där sista du skrev till Johanna lät inte alls bra... Kanske hade kunnat formulerat dig liiite annorlunda =) I övrigt längtar jag efter att få se Johnny Depp irl :P

2009-08-22 @ 18:10:05
Postat av: Jens

ha ha ha, ja ser det nu. Ska kanske läsa igenom det jag skriver innan det publiceras men...de...skiter jag i nu.



Lystring alla, det var inte menat så som Tusses snuskiga fantasi översatte det hela till utan allt är väldigt oskyldigt. Bättre så Tuss ;-)

2009-08-22 @ 18:28:49
URL: http://outshiethis.blogg.se/
Postat av: E

Jag tycker att det var ett fint beslut av dig Jens.

2009-08-22 @ 19:25:36
URL: http://www.framtidsnojja.blogspot.com/
Postat av: Jens

tack, känner mig väldigt nöjd faktiskt!

2009-08-23 @ 18:59:37
URL: http://outshiethis.blogg.se/
Postat av: emil

Hola!

Ser kungligt ut, jag drar o skalar löken nu på tisdag och har planer på amerikanskt 40/50-tal.

Tjongfjong

/Emil den Horrible

2009-08-24 @ 15:30:00
URL: http://iminireland.blogg.se/
Postat av: Jens

Hej Emil den Horrible!



Gott att du tunnar ut fjunet du med. 40/50 säger du, kanske lite som jag har gjort men som inte syns så väldigt tydligt på bilden. Kort på sidor och nacke men sparat upptill. Plötsligt kan jag ha fler frisyrer än den gamla backslicket.

/Jens den Anglosaxiska Bjässen

2009-08-25 @ 11:18:38
URL: http://outshiethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0