Undvik denna film!!

Lite gråtunga skyar och fallande droppar från och till gjorde gårdagen till en perfekt biodag. Då jag kvällen innan hade festat loss som pirat på en båt på Söder Mälarstrand för att hylla en vän som fyllde 30 så var jag lite trött denna bio-söndag. Därav gjorde jag och flickvännen beslutet att se något film som inte var för långt eller avancerat med risk att jag då skulle kunna störa biogrannar med plötsliga attacksnarkningar. Valet föll på "Bad Teacher" och här kommer mitt omdöme: VILKEN J*VLA SKITFILM!!

Och det blir de enda orden som får beskriva denna...detta...ja vad? Misslyckande! Det enda som fick mig att må lite bättre då och då var när Jason Segel dök upp i vissa scener. Han var bra resten var pinsamt.

Bad teacher...snarare Bad Movie

-Jens

Kommentarer
Postat av: Bjarki!

haha stackare, jag saknar dock kajalen på din piratbild, whats up med det liksom? Filmtips är "tree of life" men var förberedd på DJUP film.

/B

2011-07-18 @ 15:47:33
URL: http://whiskeyandsoda.se
Postat av: Jens

Jag skulle vara en riktig pirat tänkte jag och de använder sig inte utav smink (sant bara på film de gör det). Gott ska kolla in "tree of life" även om det var mycket dramatiskt viskande i trailern men snyggt foto. Filmtips tillbaka: Into the Wild om du fortfarande inte sett den

2011-07-18 @ 16:57:30
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: emil

"tree of life" är ett vågat tips från bjarki-man. en väldigt vacker, lång, pretantiös, och dialoglös film. inte för alla... men den är för guds skull inte dålig =)

2011-07-18 @ 23:00:15
Postat av: Jens

låter som att man måste vara i helt rätt sinnesstämning för denna film alltså. Ska jobba på att hitta the right mood

2011-07-19 @ 11:02:22
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0