Trist transformeras till fräscht med hjälp av färg

Ser lite halvsuddigt, huvudet bultar samt någonstans i mitt djupare omedvetna ekar japanska slagord som kaizen, hansei och muda/mura/muri. Detta blandas friskt med distributions strategier och multichannel marketing approacher. Tentavecka igen med andra ord och många av er har väl redan slutat läsa i brist på intresse över min arbetsbörda som tyngt mig de senaste dagarna likt jorden tyngde den grekiska guden Atlas axlar. Kass metafor? Ja, jo, jag vet! Så betungande har det inte varit, bara det att jag är lite i behov av några dagars sommarledighet.

Som alltid när tristessen slår till och studierna fäller mina ögon så kan man ju alltid söka nätet efter något spännande. Hittade några sköna bilder på något som fångat mitt intresse den senaste tiden när det kommer till kläder. Det rör sig om, som så många gånger förut, detaljerna. Ett par iögonfallande strumpor i sköna färger gör den så vanligt stereotypa och stelt formella klädseln lätt och "glatt". Vid närmare undersökning av min egen garderob fann jag ett tjog svarta tunna strumpor och ett par starkt blåa (som jag precis inhandlat). Kanske dags att vidga sina vyer lite grann och införskaffa mer färg och mönster till fötterna?

Kolla vad fräckt det blir med snygga strumpor, ingen kan ju INTE lägga märke till den en sådan detalj!?!

-Jens

Kommentarer
Postat av: mr secret

strumpor is the shit, har fått ligga väldigt mycket i mina lila faktiskt.

2010-05-27 @ 16:06:34
Postat av: Jens

ha ha okey (?) Ett par väl valda strumpor kan alltså leda till oanade konsekvenser.

2010-05-28 @ 11:30:55
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0