Morris Sthlm - Preppy På Dess Spets

Det är så satans snyggt! Så här välklädd skulle jag vilja gå runt hela tiden. Droppar en del bilder bara för att jag tycker att färgerna och designen är sjukt snyggt, preppy när det är på dess spets, enligt mig! Den som känner sig sugen på att ge mig en Morris garderob är mer än välkommen...eller vilken liten Morris detalj som helst tas tacksamt emot. Jag skulle förmodligen hänga mer nere på stan om fler personer gick klädda så här om vardagarna. Det stora fotot som ni ser här tycker jag är riktigt snyggt. Grabben har på sig en skjorta under pikétröjan och en kavaj över det. Lager på lager principen kan ge häftiga effekter ibland då jag vanligtvis inte tycker om när man har piké under en kavaj men det här blev något av en funderare.

      FAN
      VAD
      SNYGGT

-Jens

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, då har jag ju druckit det på självaste valborg :) haha! virrpanna, men tyckte att jag kände igen det (eller? hmm) men jag är ju som en 80-åring i minnet...pinsamt ;)



deras vita vin är ju underbart! det har du väl smakat? mumsigt sommarvin! lättdrucket som tusan, we liek that, don't we? :)



puss på dej!

2010-05-20 @ 00:04:47
URL: http://sheiswolf.blogg.se/
Postat av: Jens

jag har faktiskt inte testat det vita vinet men nu måste jag ju göra det i fall du säger att det är så bra :-D



Var inte för hård mot dig själv, att komma ihåg namn på viner är inte det enklaste tjejen! Hoppas att allt är fint med dig. kram på dä'

2010-05-20 @ 16:13:28
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Lotta-Potta

Gaaaaaaaaah, kan inte annat än hålla med dig; FAN VAD SNYGGT!!! Vilka kläder!! Jag älskar den där stilen och önskar också att fler kunde tänka sig gå klädda sådär... Vet du var man hittar märket? För de verkar ju ha för dam också?



Men jag ska inte klaga på min nuvarande garderob; önskade mig en shoppingtur med Mamma när jag fyllde år som vi förverkligade i Skåne i helgen... Om man säger såhär; Mamma och jag har lika snygg som dyr smak...! ;)



Kram på dig vännen!

2010-05-21 @ 00:26:12
Postat av: Jens

he he, visste att du inte skulle kunna hålla dig borta från att kommentera detta. SJukt snyggt, jag vet!



Morris sthlm hittar du på dessa platser

http://www.hittaplagget.se/maerken/kladmarke.asp?brandid=2355



och då du gillade morris lär även Märket Hackett falla dig i smaken sedan tycker jag att du ska kolla in Henry Lloyds vår/sommar kollektion, finns mycket snygg till tjejer där.



kram vännen!

2010-05-21 @ 20:56:58
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Lotta-Potta

Haha, så rätt du hade där! Börjar känna mig lite som en busted stalker av din blogg... ;)



Verkar som om det fanns många återförsäljare av Morris nere i Skåne, praktiskt! ;)



Är inte jättebekant med Hackett men tycker det är riktigt snyggt! Har inte sett nåt från Henri Lloyd än, men ska hålla utkik :)



Vi hörs snart igen!

Kram!

2010-05-21 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0