Våren regnar in men Henri Lloyd spår seglarväder

Våren regnar lite sakta in i Göteborg. Det är fint när man betraktar det från fönstret. De senaste dagarna har jag haft snöreferenspunkter för att hålla koll på hur snabbt våren närmar sig. Saknaden efter vår och sommar har koncentrerats de senaste dagarna av två orsaker.

Orsak 1: Jag drar till Barcelona nästa vecka och blir borta i 8 dagar! Min gode vän som jag ska besöka ringde igår och berättade hur otroligt, fantastiskt, överjävulusiskt trevligt vi kommer att ha. Fotbollsbiljetter ska vara inköpta vid det här laget och det blir fantastisk mat&dryck under hela tiden där nere.

Orsak 2: Kollade igenom katalogen "Henri Lloyd in Monaco Spring and Summer Collection 2010". Mycket snyggt och sköna seglarbilder, fyll min garderob Mr. Lloyd! Älskar att spendera tid på vattnet under sommarmånaderna så de fotografierna eldade ju på behovet av vår och sommar.  
       
     Snyggt                   Snyggt                     Snyggt

-Jens

Kommentarer
Postat av: SOFIE

haha, jag har en sådan som damen i mitten har på sig, damn alltså att jag alltid ska vara så bäst jämt!

2010-03-26 @ 12:56:50
URL: http://somethingblue.blogg.se/
Postat av: Jens

...även en blind höna Sofie..även en blind..

2010-03-26 @ 14:43:18
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: SOFIE

du är blind...

2010-03-26 @ 20:33:32
URL: http://somethingblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0