In the blizzard I found Riley Black

Snöstormen har bedarrat och det där beryktade lugnet breder ut sig över Göteborg. Inga plingande spårvagnar då stora delar av traffiken ställdes in (som i hela landet, SJ's mardrömsdag skulle jag gissa).
         
Tog mig ner på stan i fredags med ett enda mål, skjortköp. Jag köpte en väst och en skjorta på Brothers för några veckor sedan. Perfekt fit för mig och halva reapriset gjorde att en ursprungsnota på 1400:- slutade på 450:-. Nu har jag testat in skjortan och den var ju kung. Egyptisk bomull, lite stabilare tygkvalité som är sjukt trevligt att bära. En rejäl och kraftig krage gjorde bara saken bättre. Märket är Riley och modellen Riley Black.

Så jag tog och gjorde en mans-stereotyp-inhandling. Tog bussen ner till Nordstan, gick in på Brothers, testade samma modell fast i annan färg, köpten den och tog bussen hem direkt. Effektiv handling! Förstår att det här är ren mumbo-jumbo-språk för er tjejer. Ärligt talat så gillar jag också att vandra runt mellan butiker men den här gången orkade jag inte.

-Jens


Kommentarer
Postat av: HP

Det här blogginlägget har nog det dummaste namnet. Någonsin.

2010-02-23 @ 15:09:01
Postat av: Jens

Jag är bara glad att du fann nöje i rubriken HP, allt för dig, det vet du!

2010-02-23 @ 18:59:44
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0