Modefluga - Trender försvinner, klassiker dör aldrig

Det är ju faktiskt så att klassiker aldrig dör ut, den navy-blåa kostymen kommer aldrig glömmas bort i en dunkel garderob eller duffeln för den delen heller. Sen finns det så klart seglivade trender som kan komma tillbaka i cykler (fan ta dig jeansjackan, dö någon gång!!!). Min stora kärlek till eleganta bröstnäsdukar har proklamerats ett antal gånger i detta medium men inte denna gång (fast det är bra snyggt!).

Innan 2010 års påsktider drog fram över Sverige så hamnade jag på ett flug-event. En tidigare kurskamrat har skaffat sig ett företag där hon designar riktigt fräcka flugor. De har setts i King Magazine och fått tummen upp av självaste chefredaktören Per Nilsson så då kan det inte vara vilket skit som helst. Trevlig tillställning med mat och dryck, skön musik och möjligheten att testa, pilla och hmmm:a kring vilken fluga som föll vem i smaken.

Ta en titt för er själva, finns för både kulörfacisten som för den introverta gentlemannen  http://modefluga.se/
Flugan är ju en klassiker så den blir aldrig omodern!

  

-Jens

 


Kommentarer
Postat av: Jens

kul att du gillart' sandra! Hoppas att du kan förmedla budskapet där uppe dalarna också. Tvinga på dem lite snygga kläder.



Trist med vår-depp, tungt att komma hem efter en tripp i florida kan jag tänka mig.



Tröst shopping har sina stunder, tror att du skulle passa sjukt bra i ett plagg från Henry Lloyd som jag sett. Ta en titt, kanske något för dig

http://www.henrilloyd.com/ss10/hl/brochure_ss10.pdf



kram kram

2010-04-21 @ 19:23:11
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0