Jonas Dalsenius - En man av vår tid?

Det här är Jonas. Jonas är 25 år och hans största önskan är att få vara ett eget inlägg i den här bloggen. Hur kan man säga nej till något sådant? När Jonas började studera på Industriell Ekonomi (I) vid Chalmers hösten 2005 var han en vilsen och nervös själ. Nu har Jonas utvecklats till en stark person som inte räds offentliga toaletter, den hårda kanten på osten eller en låg räntabilitet på totalt kapital. Det finns många som Jonas skulle vilja tacka för det stöd han har fått under åren på I. Detta vill Jonas göra genom att visa med dessa bilder nedan hur lycklig och socialtaccepterad han har lyckats bli. Från botten av Jonas bultande hjärtmuskel säger Jonas:
-Tack, tack för att ni tog mig till er. Ni är min egna Baloo, och jag som den lilla djungelpojken är rörd till tårar att ni har lärt mig allt ni kan.

             
Jonas minglar etikettsrättsligt med societeten, Jonas en självsäker hetrosexuell man, Jonas dricker alltid med måtta och har respekt för alkoholens mörka sidor

    
Jonas älskar tuffa utmaningar, Jonas en sann sportsman, Jonas vet även värdet av att kunna varva ner i sitt hektiska liv

 
Jonas en berest och hälsosam man, Jonas vördar de svenska traditionerna och ser det som sin plikt att skydda detta kulturarv.

-Jens


Kommentarer
Postat av: Jonas

ÄNTLIGEN!!!!!

Hahaha :)

2009-09-09 @ 17:49:17
Postat av: Jens

Check, då var ett av dina livsmål uppnådda ;-)

2009-09-09 @ 18:01:47
URL: http://outshinethis.blogg.se/
Postat av: Peddo-Boy

INTE OKEJ!



Jag väntar fortfarande på mitt inlägg!

2009-09-10 @ 19:56:52
URL: http://www.jesperhallin.se
Postat av: Jens

Jag är ledsen om jag har sårat dig Jeppson, ska se vad jag kan göra för att få dig lycklig igen...

2009-09-10 @ 21:33:50
URL: http://outshinethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0