Så don't step to me talking bout garn, Nigguh!

ROCKY! Vilken kille alltså! Nu menar jag ju så klart den härligt stenhårda, cyniska och vältaliga seriehunden Rocky och inte Mr. Balboa som dansar i ring med Mr. T.

När höstens täcke lägger sig över landet med regn, mörker och depression så finns det alltid en supande, stulande och vulgär byracka som får mig att sitta gapskrattande i mitt vardagsrum. Med eller utan folk i närheten spelar ingen som helst roll i det här läget. Jag tog mig ner på stan och unnade mig ett inköp av humor i världsklass på akademibokhandeln, Rocky Volym 16!

Hur kan man inte älska den här serien? Läs själva, ni kommer skratta tills tårar fylls upp, rinner och tar slut. Klicka på den lilla Rockyrutan så får du upp den i större format och kan skratta gott.

-Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0